Powered by Blogger.
RSS

Assalamualaikum pembuka bicara...cuti2 bermula

      Assalamualaikum seantero dunia..hew3... Time cuti2 yang agak panjang nie biasanya saya stay dirumah saja. takda yang istimewa sangat kalau dilihat daripada pandangan mata kasar tapi bagi saya tetap istimewa sebab inilah ruang dan peluang saya bersama keluarga di kampung (^_^). Baru genap 4 hari saya berada di rumah dan benda 1st sekali yang saya cari2 adalah kamera DSLR saya laa..apa lagii..hehe..kamera biasa saja sesuai untuk photographer amatur macam saya nie...
      Nak dijadikan cerita la kann (saja mau share cerita)..saya memang suka dalam bab2 ambil gambar dan asal kawan saya nak bergambar selalunya mesti saya yang kena minta tolong ambil gambar (kebetulan ada dekat2 dengan diorang kan..maka jadilah mangsa keadaan [>_<'] )..tapi takpa saya ok ja bhaa...memang minat juga ambil gambar2 nie jadi bak kata pepatah "Aiman tak kesah~" . Kalau pasal gambar2 nie memang suka sangat dan sebab tulah sanggup beli kamera sebab nak belajar pasal ilmu teknologi. di bawah nie..antara gambar2 yang saya dah try snap guna kamera saya..kalau tidak cantik diam2 saja k..tapi kalau cantik gambar tu..teramat sesuai dibising2 kan..hahaha..jemput tengok2 di bawah ini..hew2..layannn~

Kupu-kupu hinggap :)


nie kucing namanya Yurin


Menara Jam Tuaran

Bunga mama sayaa


P/S: gambar nie tiada edit2..hehe..sekian itu sahaja untuk kali ini...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment